Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(113)
Forma i typ
Książki
(111)
Poradniki i przewodniki
(42)
Publikacje dydaktyczne
(14)
Publikacje popularnonaukowe
(8)
Publikacje fachowe
(5)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(3)
Publikacje naukowe
(3)
Proza
(2)
Audiobooki
(1)
Dostępność
dostępne
(103)
wypożyczone
(11)
nieokreślona
(2)
Placówka
Zgierz - Wypożyczalnia
(48)
Kutno - Wypożyczalnia
(45)
Łęczyca - Wypożyczalnia
(23)
Autor
Pańczyk Jolanta
(8)
Sugiero Joanna
(6)
Mechło Paulina
(4)
Bajko Małgorzata
(3)
Walczak Tomasz (tłumacz)
(3)
Carr Nicholas G. (1959- )
(2)
Geppert Olga
(2)
Hadnagy Christopher
(2)
Janiszewska Monika
(2)
Kozak Agnieszka
(2)
Lipa Michał
(2)
Matuszewski Marcin
(2)
Phillips Charles
(2)
Phillips Charles (1948- )
(2)
Pikoń Krzysztof (1969- )
(2)
Rojek Katarzyna
(2)
Szmidt Krzysztof J
(2)
Tracy Brian (1944- )
(2)
Usarzewicz Wojciech
(2)
Wiejak Urszula
(2)
Albrecht Karl
(1)
Alidina Shamash
(1)
Alto Valentina
(1)
Ben-Ari Mordechai (1948- )
(1)
Bennewicz Maciej (1961- )
(1)
Berendt Joanna
(1)
Berkun Scott
(1)
Boniewicz Aleksandra
(1)
Borkowska Agnieszka
(1)
Borkowski Paweł
(1)
Borkowski Paweł (informatyk)
(1)
Brauner Krzysztof
(1)
Braver Sanford L
(1)
Bruner Robert F
(1)
Celusta Joanna
(1)
Chmielecki Michał
(1)
Chybicki Jarosław
(1)
Czarnecki Mateusz (trener biznesu)
(1)
Czechowski Adrian
(1)
Dadan Michał
(1)
Danowski Bartosz
(1)
Dolata Piotr
(1)
Dragon-Philipczyk Magdalena
(1)
Dyson Esther (1951- )
(1)
Ekman Paul (1934- )
(1)
Ellerik Katarzyna
(1)
Ford Gabriel
(1)
Ford Melissa
(1)
Ford Saide
(1)
Frankel Lois P
(1)
Fuller Robert G
(1)
Gnyszka Maciej
(1)
Goldstein Noah J
(1)
Gordon Tomasz
(1)
Grażyński Andrzej
(1)
Grocholiński Piotr
(1)
Grzelka Jolanta
(1)
Grzesiak Mateusz
(1)
Grzesiak Mateusz (1980- )
(1)
Harris Blake J
(1)
Hewlett Sylvia Ann
(1)
Holewa Alicja
(1)
Holland Eva
(1)
Holwek Jarosław
(1)
Jabłoński Maciej (1974- )
(1)
Janiszewska Monika (dziennikarka)
(1)
Johnson Spencer
(1)
Kacprzak Andrzej
(1)
Kaczmarek Daniel
(1)
Kanclerz Anna
(1)
Karg Barbara
(1)
Karpińska Magdalena (1984- )
(1)
Kenrick Douglas T
(1)
Kleiner Art (1954- )
(1)
Kotlarek Monika
(1)
Kotter John P. (1947- )
(1)
Kowalczyk Dorota (informatyka)
(1)
Kowalczyk Marcin (tłumacz)
(1)
Kowalewski Paweł
(1)
Kowalski Grzegorz P
(1)
Kozak Agnieszka (psycholog)
(1)
Krupińska Alicja
(1)
Kruse Kevin (1967- ). Autor
(1)
Krzemień-Rusche Joanna
(1)
Krzyżanowski Krzysztof (tłumacz)
(1)
Król Tomasz
(1)
Kulesza Radosław
(1)
Kwiecień-Maniewska Olga
(1)
Langa Sebastian
(1)
Leśniakiewicz Dawid
(1)
Machnicka Zyta
(1)
Machnik Marcin
(1)
Maciejewska Iza (1984- )
(1)
Mastrogiacomo Stefano
(1)
Masłowski Krzysztof
(1)
Matkowski Cezar
(1)
Michalik Marcin
(1)
Michalska-Dominiak Beata
(1)
Miller Dean
(1)
Minnick Chris
(1)
Rok wydania
2020 - 2025
(48)
2010 - 2019
(44)
2000 - 2009
(19)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(86)
Kraj wydania
Polska
(113)
Język
polski
(113)
Odbiorca
Dzieci
(9)
Szkoły podstawowe
(9)
6-8 lat
(6)
Rodzice
(6)
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
(6)
9-13 lat
(5)
Menedżerowie
(4)
Klasa 4.
(3)
Klasa 5.
(3)
Klasa 6.
(3)
0-5 lat
(2)
Klasa 1.
(2)
Klasa 2.
(2)
Klasa 3.
(2)
Klasa 7.
(2)
Klasa 8.
(2)
Nauczyciele
(2)
Coachowie
(1)
Dyrektorzy HR
(1)
Informatycy
(1)
Klasa 1
(1)
Klasa 2
(1)
Klasa 3
(1)
Osoby w wieku starszym
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Szkoły średnie
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(2)
Literatura polska
(2)
Temat
Internet
(12)
Programowanie (informatyka)
(8)
Zajęcia korekcyjno-wyrównawcze
(8)
Myślenie twórcze
(7)
Sukces
(7)
Uczucia
(7)
Relacje międzyludzkie
(6)
Komunikacja interpersonalna
(5)
Gry i zabawy umysłowe
(4)
HTML
(4)
Mnemotechnika
(4)
Myślenie
(4)
Samorealizacja
(4)
Scratch
(4)
Spostrzeganie
(4)
Uczenie się
(4)
Uwaga (psychologia)
(4)
Wychowanie w rodzinie
(4)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(4)
Coaching
(3)
Czytanie szybkie
(3)
Dzieci
(3)
Języki programowania
(3)
Kobieta
(3)
Marketing społecznościowy
(3)
Mentoring
(3)
Mindfulness
(3)
Mózg
(3)
Percepcja słuchowa
(3)
Percepcja wzrokowa
(3)
Psychologia
(3)
Samopoznanie
(3)
Socjotechnika
(3)
Sztuczna inteligencja
(3)
Trening umysłu
(3)
Zarządzanie
(3)
Aplikacja internetowa
(2)
Bezpieczeństwo informacyjne
(2)
Budowanie wizerunku pracodawcy
(2)
C++
(2)
ChatGPT
(2)
Chatbot
(2)
Cyberbezpieczeństwo
(2)
Cyberprzestępczość
(2)
Gramatyka
(2)
Grupy społeczne
(2)
JavaScript
(2)
Kaligrafia
(2)
Kreatywność
(2)
Manipulacja (psychologia)
(2)
Media społecznościowe
(2)
Ochrona danych
(2)
Pamięć
(2)
Perswazja
(2)
Pisownia
(2)
Prawo autorskie
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
Psychologia dziecka
(2)
Psychoterapia
(2)
ROBOT (program komputerowy)
(2)
Trening grupowy (psychol.)
(2)
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
(2)
Umysł
(2)
Zachowanie
(2)
Zarządzanie projektami
(2)
Zastosowanie i wykorzystanie
(2)
Acces
(1)
Agresywność
(1)
Aplikacja mobilna
(1)
Audiobook
(1)
Automatyka
(1)
Autoprezentacja
(1)
Baltie
(1)
Banki internetowe
(1)
Bezpieczeństwo
(1)
Bezpieczeństwo teleinformatyczne
(1)
Bogactwo
(1)
Charakter
(1)
Choroby dziecięce
(1)
Cialdini, Robert B.
(1)
Czas
(1)
Depresja psychiczna
(1)
Design thinking
(1)
Dojrzałość emocjonalna
(1)
Edytorstwo
(1)
Ekonomia
(1)
Facebook
(1)
Fundraising
(1)
GIMP
(1)
GPT (modele językowe)
(1)
Generatywna sztuczna inteligencja
(1)
Gniew
(1)
Google
(1)
Gry komputerowe
(1)
ING Bank Śląski
(1)
Informatyka
(1)
Informatyka ekonomiczna
(1)
Innowacje
(1)
Instytucje nonprofit
(1)
Inteligencja emocjonalna
(1)
Temat: czas
2001-
(5)
1901-2000
(1)
Temat: miejsce
Poznań (woj. wielkopolskie)
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Śląsk
(1)
Gatunek
Poradnik
(52)
Podręcznik
(18)
Ćwiczenia i zadania
(11)
Opracowanie
(7)
Wydawnictwa popularne
(4)
Blog
(2)
Esej
(2)
Książka do wypełniania
(2)
Case study (studium przypadku)
(1)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Podręczniki dla dzieci
(1)
Poradniki
(1)
Powieść
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Słownik biograficzny
(1)
Ćwiczenia
(1)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(20)
Psychologia
(18)
Edukacja i pedagogika
(16)
Zarządzanie i marketing
(11)
Rozwój osobisty
(9)
Praca, kariera, pieniądze
(4)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(4)
Socjologia i społeczeństwo
(4)
Media i komunikacja społeczna
(3)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(2)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Filozofia i etyka
(1)
Fizyka i astronomia
(1)
Historia
(1)
Inżynieria i technika
(1)
Językoznawstwo
(1)
Matematyka
(1)
Podróże i turystyka
(1)
113 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Mindfulness dla bystrzaków / Shamash Alidina ; [tłumaczenie Wojciech Usarzewicz]. - Wydanie 2. - Gliwice : Helion, 2019. - 358 stron : ilustracje ; 23 cm.
(Dla Bystrzaków)
(Septem)
(W Prostocie Tkwi Siła)
Na okładce: Oczyść swój umysł, radź sobie ze stresem, z lękiem i depresją, rozwijaj własną praktykę uważności.
Odzyskaj równowagę w życiu. Czy cierpisz na stany lękowe, depresję albo paraliżujący ból? Cokolwiek skłoniło Cię do przeczytania tej książki, wiedz, że wybrałeś właściwą ścieżkę! Dzięki lekturze dowiesz się, w jaki sposób uważność może ukoić zszargane nerwy, zredukować stres i ból czy uwolnić umysł od rozpraszających myśli - a także na nowo rozpalić Twoje zamiłowanie do życia. W książce: jak radzić sobie z potknięciami i unikać przeszkód, przezwyciężanie bólu fizycznego, techniki praktyczne dla dzieci, sposoby reagowania na nieprzyjemne emocje, ćwiczenia rozwijające kreatywność.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kutno - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 50450 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okładce także nazwa wydawcy oryginału: Packt.
W książce także ISBN oryginału.
Generatywne modele językowe, takie jak ChatGPT udostępniony przez OpenAI, stały się przełomem ze względu na ich możliwości i łatwe użycie w szerokiej gamie zastosowań. Wszechstronność tych narzędzi pozwala podnieść produktywność i kreatywność na niespotykany wcześniej poziom. Wystarczy w tym celu użyć we własnych projektach ChatGPT lub któregoś z wyspecjalizowanych modeli. Dzięki tej przystępnej książce zrozumiesz metody działania wielkich modeli językowych i techniki szkolenia modeli generatywnych. Następnie zapoznasz się z przypadkami użycia, w których ChatGPT sprawdzi się najlepiej, a w efekcie zwiększy produktywność i kreatywność. Dowiesz się też, jak wchodzić w interakcje z ChatGPT, tworzyć lepsze prompty i korzystać z funkcji uczenia się. Znajdziesz tu rozdziały dla marketingowców, naukowców i programistów, ułatwiające szybkie zastosowanie nabytej wiedzy w praktyce. Przekonasz się również, jak w środowisku korporacyjnym stosować interfejsy API modeli OpenAI dostępne w infrastrukturze Azure. Dla każdego scenariusza podano kompletną implementację w Pythonie, korzystającą z bibliotek Streamlit i LangChain do integracji modeli AI z aplikacjami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kutno - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 51419 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zgierz - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 53754 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zgierz - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 53696 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zgierz - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45784 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zgierz - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 49877 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
Na okładce: Naucz się zachowywać jasność myślenia w każdej sytuacji!.
Uważność, koncentracja i umiejętność świadomego podejmowania decyzji należą do najważniejszych kompetencji każdego menedżera. W trudnym i wymagającym środowisku biznesowym są one wręcz na wagę złota. Sęk w tym, że niełatwo osiągnąć stan, w którym te kompetencje stają się naszą drugą naturą. Przy odrobinie uporu i systematycznej pracy nad uważnością można jednak wykształcić w sobie nowe nawyki, właściwe strategie działania oraz kierowania swojej uwagi na najważniejsze kwestie. Można nauczyć się żyć bardziej świadomie, w pełni doświadczać rzeczywistości i rozumieć własne emocje oraz zachowania. To właśnie oferuje nam trening mindfulness. Ta książka pokaże Ci, czym jest uważność i jak ją trenować. Jeśli czujesz się przytłoczony nowymi obowiązkami, przeżywasz kryzys związany z awansem lub degradacją, masz wszystkiego dość albo po prostu chcesz zacząć żyć bardziej świadomie i szczęśliwie, taki trening pomoże Ci odnaleźć najwłaściwszą ścieżkę. Zobacz, jak możesz poprawić swój dobrostan fizyczny i umysłowy, nawiązać bardziej satysfakcjonujące kontakty z ludźmi i zachować zimną krew w każdej sytuacji biznesowej. Zaakceptuj to, czego nie możesz zmienić, i naucz się kierować uwagę na najistotniejsze aspekty zdarzeń. Odsuń na drugi plan wszelkie zakłócenia i zyskaj możliwość obiektywnej oceny tego, co dzieje się w Twojej firmie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kutno - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 50270 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Programowanie i gry komputerowe mają ze sobą wiele wspólnego. Są interesujące, wciągające oraz dają mnóstwo radości i satysfakcji. A przede wszystkim są znakomitą zabawą dla każdego bystrego dzieciaka, nawet jeśli ten dzieciak ma osiem lat i dopiero co opanował sztukę czytania. Naturalnie, dla tak młodych adeptów sztuki kodowania potrzebne jest specjalne środowisko, właśnie takie jak Scratch - język programowania dla dzieci stworzony przez MIT i udostępniony na zasadach open source. To świetny sposób na naukę programistycznego myślenia bez konieczności wnikania w złożoność standardowego programowania. Ta książka jest doskonałym przewodnikiem po świecie Scratcha. Jej autorami są dwunastoletnie bliźnięta, które w przyjazny sposób pokazały, jak napisać pięć wciągających gier. To znakomity sposób na pierwsze kroki w świecie programowania! W książce opisano, jak rozpocząć pracę ze Scratchem i jak wygląda jego przestrzeń robocza oraz edytor grafiki. Przystępnie przedstawiono podstawowe idee programowania. Omówiono krok po kroku tworzenie zabawnych gier w stylu retro. Starannie dobrane projekty zachęcają do prowadzenia samodzielnych poszukiwań, eksperymentów i modyfikacji. Przy tym wszystkim książka jest znakomitą pomocą zarówno do samodzielnych ćwiczeń, jak i do wspólnej pracy z rodzicami, dla których może stać się pretekstem do wspomnień o grach sprzed lat.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Łęczyca - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46546 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zgierz - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45944 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Łęczyca - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 40654 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
Na dole okł.: Inspiracja i efekty - znajdź wój własny pomysł na fundraising.
Organizacje pożytku publicznego w Polsce nie mają łatwego życia. Muszą wciąż udowadniać, że ich działalność faktycznie przynosi korzyści, że wszystkie pieniądze pozyskane od Darczyńców przeznaczane są na konkretne działania statutowe, że pracują na 200% swoich możliwości. Czasem i to okazuje się zbyt mało, żeby przekonać kogoś, kto ma sięgnąć do własnej kieszeni i wydać ciężko zarobione pieniądze na... no właśnie, na co?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kutno - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48583 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: The history of the future: Oculus, Facebook, and the revolution that swept virtual reality.
Wiele firm, które później stały się najpoważniejszymi graczami Doliny Krzemowej, rodziło się w garażach. Historia Oculusa łamie ten schemat - jej założyciel, Palmer Luckey, pragmatyczny ekscentryk, inżynier samouk i wizjoner, stworzył swój start-up w zdezelowanej, sześciometrowej przyczepie kempingowej. Młody człowiek chciał sprawić, aby wirtualna rzeczywistość wreszcie zaistniała. Sklecony niegdyś naprędce start-up, wspierany przez charyzmatycznego, seryjnego przedsiębiorcę, błyskotliwego rosyjskiego programistę i wiele innych barwnych postaci, rozpoczyna rewolucję związaną z wirtualnym światem. Z czasem przeradza się ona w niesamowitą podróż - obfitującą w niezliczone zwroty akcji, wygrane bitwy, bolesne porażki, przełomy i intrygi.[nota wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kutno - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 50424 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Kutno - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 51427 (1 egz.)
Łęczyca - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47813 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kutno - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 50433 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zgierz - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 53176 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zgierz - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 53446 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jeśli masz już dość bezproduktywnego wpatrywania się w ekran komputera lub tabletu i chciałbyś zacząć robić coś naprawdę ciekawego, dobrze trafiłeś! A jeśli przy tym chcesz zabłysnąć w klasie i zostać prawdziwą gwiazdą na lekcji informatyki, to trafiłeś jeszcze lepiej! Scratch to doskonałe narzędzie, dzięki któremu wielu młodych ludzi na całym świecie bez trudu poznało tajniki programowania komputerów. Ułatwia naukę podstaw i umożliwia szybkie tworzenie atrakcyjnych gier, animacji i aplikacji, a do tego jest narzędziem zupełnie bezpłatnym. Aby dołączyć do społeczności użytkowników Scratcha, sięgnij po książkę Młodzi giganci programowania. Scratch. Wydanie II! Szybko i bezboleśnie wprowadzi Cię ona w magiczny świat programowania. Dzięki niej poznasz sposób tworzenia prawdziwej gry komputerowej i przeżyjesz wspaniałą przygodę! Książka sprawdzi się w przypadku zarówno młodych adeptów sztuki programowania, jak i nauczycieli zainteresowanych prowadzeniem zajęć z informatyki dla najmłodszych. Pierwsza część zawiera bardzo dokładny opis środowiska, a druga to doskonałe pomysły na rozbudowane gry komputerowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kutno - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 50500 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Aplikacje Google dla seniorów / Krzysztof Masłowski. - Gliwice : Helion, copyright 2021. - 170 stron : fotografie, ilustracje, mapy, wykresy ; 24 cm.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kutno - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 50476 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Łęczyca - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44204 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Łęczyca - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46662 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej