Sorting
Source
Katalog zbiorów
(7)
Form of Work
Książki
(7)
Publikacje fachowe
(1)
Status
available
(7)
Branch
Kutno - Wypożyczalnia
(4)
Łęczyca - Wypożyczalnia
(3)
Author
Miśkowicz Julia
(2)
Wojnarowska Małgorzata
(2)
Czajkowski Stanisław
(1)
Dryjański Jan
(1)
Marcickiewicz Wilhelm
(1)
Pęczkowski Ryszard
(1)
Zowada Andrzej
(1)
Year
2010 - 2019
(3)
1960 - 1969
(1)
1950 - 1959
(3)
Time Period of Creation
2001-
(2)
Country
Poland
(7)
Language
Polish
(7)
Audience Group
Nauczyciele
(1)
Szkoły podstawowe
(1)
Subject
Klasy łączone
(7)
Szkolnictwo podstawowe
(4)
Metody nauczania
(3)
Nauczanie
(1)
Nauczanie początkowe
(1)
Nauczanie zintegrowane
(1)
Szkoły wiejskie
(1)
Wieś
(1)
Subject: time
1989-
(1)
Subject: place
Polska
(1)
Genre/Form
Poradnik
(1)
Domain
Edukacja i pedagogika
(1)
7 results Filter
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Łęczyca - Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 1232 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Kutno - Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 6774 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Kutno - Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 3461 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Łęczyca - Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 3924 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Poradnik autorstwa Julii Miśkowicz oraz Małgorzaty Wojnarowskiej przygotowanego z myślą o wspieraniu małych wiejskich szkół, które pracują w systemie klas łączonych. Zachęcamy również do obejrzenia filmu pokazującego jak wygląda praca nauczycieli w szkole Podstawowej im. Św. Elżbiety Węgierskiej w Trybszu, która od wielu lat pracuje w takim systemie. Szkoła wiejska z klasami łączonymi potrzebuje wsparcia ze względu na swoją specyfikę. Założeniem zmian wprowadzanych do systemu doskonalenia nauczycieli jest wspomaganie prowadzone blisko szkoły i dostosowane do jej pracy i potrzeb. To szansa dla wiejskich szkół − każda z nich jest bowiem jedyna w swoim rodzaju, unikalna. Ze względu na przyjęte rozwiązania organizacyjne, sposoby łączenia klas, lokalne uwarunkowania i konteksty funkcjonuje ona w niepowtarzalny sposób.Oznacza to, że nie może korzystać z cudzych wzorców czy gotowych rozwiązań, przejmowanych od innych szkół. Nauczyciele, którzy w niej uczą, muszą sami stworzyć własny model pracy, adekwatny do specyficznych warunków. Tym bardziej, że są często oddalone od dużych ośrodków miejskich i mają ograniczone możliwości korzystania z różnych form doskonalenia. W raporcie z badań ewaluacyjnych przeprowadzonych w szkołach objętych pilotażem nowego modelu wspomagania czytamy, że '...nowy model działa bardzo dobrze w małych szkołach, w których praktycznie cała rada pedagogiczna może być zaangażowana w diagnozę, przygotowanie planu wspomagania i samo
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Kutno - Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 48841 (1 egz.)
Book
In basket
Poradnik przygotowany z myślą o wspieraniu małych wiejskich szkół, które pracują w systemie klas łączonych. Zachęcamy również do obejrzenia filmu pokazującego jak wygląda praca nauczycieli w szkole Podstawowej im. Św. Elżbiety Węgierskiej w Trybszu, która od wielu lat pracuje w takim systemie. Szkoła wiejska z klasami łączonymi potrzebuje wsparcia ze względu na swoją specyfikę. Założeniem zmian wprowadzanych do systemu doskonalenia nauczycieli jest wspomaganie prowadzone blisko szkoły i dostosowane do jej pracy i potrzeb. To szansa dla wiejskich szkół − każda z nich jest bowiem jedyna w swoim rodzaju, unikalna. Ze względu na przyjęte rozwiązania organizacyjne, sposoby łączenia klas, lokalne uwarunkowania i konteksty funkcjonuje ona w niepowtarzalny sposób. Oznacza to, że nie może korzystać z cudzych wzorców czy gotowych rozwiązań, przejmowanych od innych szkół. Nauczyciele, którzy w niej uczą, muszą sami stworzyć własny model pracy, adekwatny do specyficznych warunków. Tym bardziej, że są często oddalone od dużych ośrodków miejskich i mają ograniczone możliwości korzystania z różnych form doskonalenia. W raporcie z badań ewaluacyjnych przeprowadzonych w szkołach objętych pilotażem nowego modelu wspomagania czytamy, że '...nowy model działa bardzo dobrze w małych szkołach, w których praktycznie cała rada pedagogiczna może być zaangażowana w diagnozę, przygotowanie planu wspomagania i samokształcenia.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Łęczyca - Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 45390 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Kutno - Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 46883 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again