Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(7)
Forma i typ
Książki
(7)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(7)
Placówka
Kutno - Wypożyczalnia
(4)
Łęczyca - Wypożyczalnia
(3)
Autor
Miśkowicz Julia
(2)
Wojnarowska Małgorzata
(2)
Czajkowski Stanisław
(1)
Dryjański Jan
(1)
Marcickiewicz Wilhelm
(1)
Pęczkowski Ryszard
(1)
Zowada Andrzej
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(3)
1960 - 1969
(1)
1950 - 1959
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(7)
Język
polski
(7)
Odbiorca
Nauczyciele
(1)
Szkoły podstawowe
(1)
Temat
Klasy łączone
(7)
Szkolnictwo podstawowe
(4)
Metody nauczania
(3)
Nauczanie
(1)
Nauczanie początkowe
(1)
Nauczanie zintegrowane
(1)
Szkoły wiejskie
(1)
Wieś
(1)
Temat: czas
1989-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(1)
7 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Łęczyca - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 1232 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kutno - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 6774 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kutno - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 3461 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Łęczyca - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 3924 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Poradnik autorstwa Julii Miśkowicz oraz Małgorzaty Wojnarowskiej przygotowanego z myślą o wspieraniu małych wiejskich szkół, które pracują w systemie klas łączonych. Zachęcamy również do obejrzenia filmu pokazującego jak wygląda praca nauczycieli w szkole Podstawowej im. Św. Elżbiety Węgierskiej w Trybszu, która od wielu lat pracuje w takim systemie. Szkoła wiejska z klasami łączonymi potrzebuje wsparcia ze względu na swoją specyfikę. Założeniem zmian wprowadzanych do systemu doskonalenia nauczycieli jest wspomaganie prowadzone blisko szkoły i dostosowane do jej pracy i potrzeb. To szansa dla wiejskich szkół − każda z nich jest bowiem jedyna w swoim rodzaju, unikalna. Ze względu na przyjęte rozwiązania organizacyjne, sposoby łączenia klas, lokalne uwarunkowania i konteksty funkcjonuje ona w niepowtarzalny sposób.Oznacza to, że nie może korzystać z cudzych wzorców czy gotowych rozwiązań, przejmowanych od innych szkół. Nauczyciele, którzy w niej uczą, muszą sami stworzyć własny model pracy, adekwatny do specyficznych warunków. Tym bardziej, że są często oddalone od dużych ośrodków miejskich i mają ograniczone możliwości korzystania z różnych form doskonalenia. W raporcie z badań ewaluacyjnych przeprowadzonych w szkołach objętych pilotażem nowego modelu wspomagania czytamy, że '...nowy model działa bardzo dobrze w małych szkołach, w których praktycznie cała rada pedagogiczna może być zaangażowana w diagnozę, przygotowanie planu wspomagania i samo
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kutno - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48841 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Poradnik przygotowany z myślą o wspieraniu małych wiejskich szkół, które pracują w systemie klas łączonych. Zachęcamy również do obejrzenia filmu pokazującego jak wygląda praca nauczycieli w szkole Podstawowej im. Św. Elżbiety Węgierskiej w Trybszu, która od wielu lat pracuje w takim systemie. Szkoła wiejska z klasami łączonymi potrzebuje wsparcia ze względu na swoją specyfikę. Założeniem zmian wprowadzanych do systemu doskonalenia nauczycieli jest wspomaganie prowadzone blisko szkoły i dostosowane do jej pracy i potrzeb. To szansa dla wiejskich szkół − każda z nich jest bowiem jedyna w swoim rodzaju, unikalna. Ze względu na przyjęte rozwiązania organizacyjne, sposoby łączenia klas, lokalne uwarunkowania i konteksty funkcjonuje ona w niepowtarzalny sposób. Oznacza to, że nie może korzystać z cudzych wzorców czy gotowych rozwiązań, przejmowanych od innych szkół. Nauczyciele, którzy w niej uczą, muszą sami stworzyć własny model pracy, adekwatny do specyficznych warunków. Tym bardziej, że są często oddalone od dużych ośrodków miejskich i mają ograniczone możliwości korzystania z różnych form doskonalenia. W raporcie z badań ewaluacyjnych przeprowadzonych w szkołach objętych pilotażem nowego modelu wspomagania czytamy, że '...nowy model działa bardzo dobrze w małych szkołach, w których praktycznie cała rada pedagogiczna może być zaangażowana w diagnozę, przygotowanie planu wspomagania i samokształcenia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Łęczyca - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45390 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kutno - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46883 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej