104383
Brak okładki
Książka
W koszyku
Pierwszy od dwudziestu lat, nowoczesny podręcznik podejmujący całościowo problematykę psychologii kształcenia w odniesieniu do polskiego systemu edukacji modelowy program nauczania psychologii - systematycznie weryfikowany i doskonalony w praktyce. Zawiera podstawową wiedzę z zakresu psychologii rozwoju dzieci i młodzieży, dobraną pod kątem potrzeb nauczycieli kształcących w szkołach podstawowych, gimnazjach i szkołach średnich różnego typu; omówienie najważniejszych i najtrudniejszych problemów edukacyjnych wg wspólnego schematu teoretycznego: prezentacja konkretnego przypadku ilustrującego konkretny problem edukacyjny, wszechstronne i pogłębione naukowe wyjaśnienie problemu, ukazanie praktycznych implikacji wynikających z przedstawionej wiedzy i dotyczących praktycznych działań nauczycieli służących rozwiązaniu określonego problemu edukacyjnego; propozycje praktycznych działań i zastosowania wiedzy psychologicznej w praktyce edukacyjnej; elementy ułatwiające przyswojenie wiedzy: schematy, wykresy, ramki, wyróżnienia definicji i najważniejszych pojęć. Podręcznik przeznaczony dla studentów pedagogiki i kierunków nauczycielskich, studentów innych kierunków, którzy starają się o uzyskanie uprawnień pedagogicznych, nauczycieli, którzy chcą pogłębić swoją wiedzę, pedagogów i psychologów szkolnych, wychowawców.
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s.372-401. - Indeksy.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej