104383
Książka
W koszyku
Drama często postrzegana jest jako metoda, która polega na tworzeniu inscenizacji, podczas której aktywność werbalna i niewerbalna ucznia nakierowana jest na kreację i prezentację ról. Utożsamiana jest ze spektaklem teatralnym, z tą tylko różnicą, że w dramie nie ma podziału na widza i aktora. Nauczyciele nie stosują dramy, wyrażając obawę, że "po takiej lekcji uczniom nie zostanie nic w zeszytach". Abstrahując od tego, że ważniejszy jest ślad w pamięci ucznia, rozwój myślenia i odczuwania emocji, niż ślad w jego zeszycie, należy zaprzeczyć przedstawionemu powyżej mitowi, traktującemu dramę jako odegranie ról, czyli swego rodzaju doświadczenie pozbawione refleksji.
Status dostępności:
Kutno - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 49212 (1 egz.)
Łęczyca - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45687, 43491 (2 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s.189-200.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej