104383
Książka
W koszyku
Met. 436
Jest to jedna z trzech publikacji, które tworzą komplet materiałów koniecznych do przeprowadzenia diagnozy rozwoju dziecka przedszkolnego przed rozpoczęciem nauki w szkole. W książce znajdują się: arkusze monitoringu rozwoju dziecka przedszkolnego przed rozpoczęciem nauki w szkole (zawierające obszary i treści nauczania realizowane w ramach zajęć edukacji przedszkolnej w odniesieniu do obowiązującej podstawy programowej oraz oczekiwane umiejętności i wiadomości dziecka kończącego edukację przedszkolną), analizy ilościowe i jakościowe wyników przeprowadzonej diagnozy z wykorzystaniem narzędzi procedur badawczych, czyli arkuszy monitoringu rozwoju dziecka przedszkolnego (opracowanych w oparciu o podstawę programową wychowania przedszkolnego), diagnoza skali gotowości rozwoju dziecka oraz określenie stopnia opanowania danej umiejętności - podsumowanie wyników jakościowych i ilościowych arkuszy monitoringu rozwoju dziecka przedszkolnego, informacja o stopniu opanowania przez dziecko wiadomości i umiejętności wynikających z realizacji podstawy programowej. Niniejsza publikacja umożliwi nauczycielom dokonanie diagnozy skali gotowości rozwoju dziecka oraz określenie stopnia opanowania danej umiejętności z zakresu samodzielności, rozwoju społecznego, rozwoju umysłowego, umiejętności szkolnych oraz sprawności motorycznej.
Status dostępności:
Łęczyca - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45053 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 121-[123].
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej