104215
Książka
W koszyku
Forma i typ
Odbiorca
Gatunek
Temat: obce: Uczeń zdolny
Czytelnia: Ped. 3709
Ped. 3709
Poradnik stanowi interesującą próbę wypracowania koncepcji pracy z uczniem zdolnym na zajęciach z wiedzy o społeczeństwie. Autorki przedstawiły w niej problematykę pracy z uczniem zdolnym z perspektywy teorii badań naukowych i praktyki dydaktycznej, co umożliwia nauczycielowi zrozumienie złożonej natury zdolności. Przemyślany wybór wątków wiodących ukazuje różne wymiary pracy z uczniem zdolnym na wszystkich etapach edukacyjnych. Uznanie budzi pomysł wprowadzenia metafor określających kolejne typy uzdolnień, które mogą być rozwijane poprzez różne oddziaływania dydaktyczne na lekcjach wiedzy o społeczeństwie.
Status dostępności:
Zgierz - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 49814, 49810, 49811, 49812, 49813 (5 egz.)
Kutno - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47507, 47505, 47508, 47506, 47509 (5 egz.)
Łęczyca - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44434, 44428, 44437, 44430, 44436, 44433, 44429, 44435, 44432, 44431 (10 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 84-88.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej