104314
Książka
W koszyku
Met. 118
Dlaczego z każdym rokiem coraz bardziej obniża się poziom umiejętności uczniów w zakresie czytania i pisania? Dlaczego obecnie dzieci popełniają trzykrotnie więcej błędów ortograficznych niż dawniej ich rówieśnicy nauczani według Elementarza Mariana Falskiego? Dlaczego uczniowie korzystający ze współczesnych podręczników piszą fonetycznie?
„(...) frapująca lektura dla wszystkich, których choć trochę interesują zmagania dzieci własnych i nauczanych w instytucji, a nawet odniesienia retrospekcyjne w przypadku osób walczących ze swoją słabością ortograficzną” – recenzji prof. zw. dr hab. Krystyny Ferenz.
„Rezultaty przedstawionych analiz są szokujące i mają ogromną wagę praktyczną. Pokazują one, że autorzy podręczników nie traktują nauczania czytania i pisania jako procesu długofalowego, który wymaga opracowań systemowych. Autorka wykazała szereg błędów, braków i niekonsekwencji, które niewątpliwie mogą przyczynić się do narastania trudności w nabywaniu umiejętności czytania i pisania” – z recenzji prof. zw. dr hab. Grażyny Krasowicz-Kupis.
Status dostępności:
Zgierz - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 49829 (1 egz.)
Kutno - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47230 (1 egz.)
Łęczyca - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44124 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 211-[221].
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej